Wednesday, March 30, 2011

Teluk Senangin a.k.a my Saipan Island

Assalamualaikum .
 Ahhh .. dah lama agaknya aku tidak menekan-nekan keyboard untuk mengepost entry baru nih . hehe . biasala kan aku ni bila mai mood malas tahap ta hengat memang aku takmaw buat hapa dah . rutin aku tetiap hari hanya lah membuka facebook dan twitter sahaja , dan blog pulak aku memang dah lama tak bukak . ish2 tak patut kan . aku menganak tiri kan blog nih . aigoo .

Woraitt . malam ini angin bayu mana tah telah sampuk aku membuatkan aku kembali mencoretkan entry baru . hehe . Selain tu , ak kena beletiaq ngan  mama aku sama . dia kata aku ni dah lama tak hupdate blog . hehe . sori ma , cheq malas la . tapi malam ni tergerak hati aku nak tulih entry pulak ^_^ . so let's check it out !

Kat sini sesaje la aku nak uar-uarkan tempat bercuti yang aku pegi dengan family aku cuti sekolah yang lepas . fuh , tempat ni memang best ! sumpah tak tipu , aku dah pegi sana 4 kali dah . teluk senangin ni dekat2 dengan lumut, pangkor lah . konfem korang tawu kan kat mana lumut tu . tipulah kalau sesapa yang tak tawu tu . cantik pantai dia .



Then bila mo0d dbsk / tvxq aku menyerang maka terjadilah gambar-gambar begini :) kekeke .

Lastly , sebenaq nya aku malas nak tulis banyak , so aku letak gambaq aje la . hehe . mata aku berat sgt nih , dah tenampak-nampak bantal katil . kekeke . 


tatatititutu . till we meet again . assalamualaikum :)



2 comments:

FR said...

ngee . ai beletiaq ka ? maap . hehehe . btw , mcm kenai ja shawl tuhhhhh . wakakakaka . dan , saipan tu paling aku tak tahan laaa . baik punyaaa . kalo aku pi time hang ajak pom mesti best gila kan dok buat perasan saipan island dua2 org ^^ hahahaha .
btw , welcome back my dear!

khairun nisaa' said...

haha , beletiaq la ckit kot . hhehee . shawl tu ? hee . beli kat kdai spa tah .. haha . sesaja la berangan tu saipan islnd . yg betoi nya jawohh sgt . taw tapa . dua2 dok berangan smbil nyanyi2 picture of you . tvxq tgk kita gelak guling-guling la jwb nya . muahaha